چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

menuordersearch
tabassomsabz.ir
دسته بندی کالا ها
/uploadfile/file_portal/site_8980_web/shopping.jpg
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
جمعه ۲۹ آبان ۹۴
(0)
(0)
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
aparatfacebookgooglelinkedintwiter
مطالب مشابه
نظرات کاربران
*به این مطلب امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
خانهورود به حساب کاربریسبد خرید
بازگشت به بالا
تلفن پشتیبانی09220394323

۷ روز هفته، از ساعت 9 تا 19پاسخگوی شما هستیم
tabassomsabzshop@gmail.com
https://eitaa.com/hydroponiccenter


گروه تبسم سبز مفتخر است با تکیه بر سالها فعالیت و تجربه در حوزه تغذیه گیاه، محصولات خود را به صورت اختصاصی برای گیاهان مختلف عرضه نماید.
کلیه محصولات با استفاده از بهترین مواد اولیه و تحت نظارت سرکار خانم مهندس قرائتی و همکاری جناب آقای دکتر مقصودی متخصص تغذیه گیاه و کشت هیدروپونیک فرموله و عرضه می‌گردد

مشاهده بیشتر
جستجو
logo-samandehi
مشتاقانه در انتظار گفتگو
سلام! برای چت در ایتا بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 1 ساعت پاسخ می‌دهیم
تبسم
پشتیبانی ایتا
چطور میتونم کمکتون کنم؟